הובלות מקריית שמונה ועד הדרום: ממה להיזהר בזמן הובלה ומעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך המחייב את מלוא תשומת הלב שלנו. אנו נדרשים להשקיע זמן ומחשבה על מנת שהמעבר דירה יהיה קל וההובלה תהיה בטוחה ושהציוד יגיע ללא פגע. עומדים לעבור דירה בקרוב? מתכננים הובלה מקריית שמונה למרכז או הדרום? אלו הדברים שצריכים לדעת כדי להימנע מאי נעימות בזמן הובלה.

אחד החששות הפופולריים ביותר לפני מעבר דירה הוא נושא ההובלה והדאגה מפגיעה בציוד אישי, חפצים יקרים או דברים שנעלמים בזמן הובלה ממקום ראשון למקום שני. לא פעם אנו רואים הובלה המתבצעת ללא זהירות או אכפתיות על הציוד האישי. דבר כזה יכול להוביל לפגיעה בציוד ואי נעימות מול המוביל בסיום העבודה.
כאשר עושים הובלה מקריית שמונה לאזור אחר חשוב לזכור כי מדובר בנסיעה לא קצרה הכרוכה בכבישים מפותלים ומסלולים מחוספסים לכן, על המוביל לנקוט במשנה זהירות, למגן את הציוד, לעטוף פרטים שבירים, לנסוע באיטיות במשאית ולעשות כמיטב יכולתו על מנת לצמצם פגיעה בציוד הנמצא במטען.

הובלות מקרית שמונה

סוגי פגיעות במטען בזמן הובלה בקריית שמונה

הובלה מבית לבית כוללת בתוכה את המטען של הלקוח, כמעט כל תכולת הבית נמצאת בטען המשאית. כאשר לקוח מזמין הובלה מקריית שמונה הוא רוצה להיות בטוח שהציוד יגיע בבטחה אל היעד החדש. מוביל איכותי מקריית שמונה יגיע לעבודה עם הכלים המתאימים ויאבטח את הציוד והפרטים האישיים הנכנסים למטען המשאית.
אז אילו פגיעות יתכנו במהלך כל הובלה בארץ?

  1. שבר או נזק – כאשר רוצים להעביר ציוד שביר חשוב להכניס אותו לקרטון ולעטוף אותו במוצרים רכים כגון נייר עיתון, ניילון פצפצים וכדומה. לאחר סיום העטיפה והכנסה לקרטון, מומלץ לציין מול המוביל כי בארגז קיים ציוד שביר (מומלץ לכתוב על גבי הקרטון). המוביל ידע לאחסן את הציוד השביר באזור נכון יותר במטען המשאית המצמצם סיכויים לפגיעה.
  2. אובדן ציוד אישי – פגיעה היכולה להתרחש במהלך הובלה היא אובדן של ציוד ופרטים אישיים. על מנת לצמצם אפשרות כזו חשוב לתת מספר לכל ארגז וקרטון ולוודא שכל הארגזים נכנסים למשאית לפי המספור. עם סיום הנסיעה והגעה ליעד החדש חשוב לעמוד ליד פתח המשאית ולספור את הציוד היוצא ממנה לפי המספור שצוין בהתחלה.
    הובלות בקריית שמונה יכולות להיות ארוכות מהרגיל ולכן מומלץ לשמור ציוד יקר ערך כגון תכשיטים, מסמכים וכסף ברכב האישי של הלקוח או בבית של חבר או בן משפחה ולא במטען המשאית.
  3. פגיעה במטען (תאונה) – מקרה של תאונת דרכים במהלך ההובלה ייתכן ואפשרי שיקרה ולכן חשוב לבחור מוביל עם ניסיון ולבקש ממנו לנסוע בזהירות במהלך ההובלה.
    במקרה של תאונת דרכים במהלך ההובלה ובמקרה שהמשאית נפגעה ואינה יכולה להמשיך לנסוע, פעמים רבות המוביל יעביר את ההובלה למשאית אחרת ולא ימשיך את ההובלה באותה משאית.

קיצור הליך הובלה בקריית שמונה

הובלה לאחר מעבר דירה יכולה להיות תהליך ארוך ומתמשך לכן מומלץ לעשות כמה פעולות שעוזרות גם לכם וגם למוביל וגורמות לקיצור זמן ההובלה. כך למשל תוכלו לארוז ציוד לתוך קרטון ולסדר את הקרטונים בפינה בבית באופן מסודר. בנוסף, ניתן לשמור חניה למשאית של המוביל, חניה קרובה ככל שניתן לפתח הציוד.

דבר אחרון, בסופו של דבר, החלק הארוך ביותר במהלך ההובלה הוא ההעמסה של הציוד, במידה ותרצו לקצר משמעותית את הזמן של ההעמסה תוכלו להיעזר בשירות מנוף, אשר מקצר משמעותית את זמן ההובלה וכן, תורם לשמירה של חפצים וציוד אישי מאחר ואינו כרוך בהכנסה של פרטים למעלית, מדרגות, כניסה ראשית ולובי.