דירה להשקעה בקרית שמונה

כיום כאשר המחירים של שוק הדירות רק הולכים ועולים, זה נהיה יותר ויותר קשה להגיע לדירה משלכם. הבעיה האמיתית מאחורי זה היא שהמחיר ההתחלתי, הלא הוא ההון העצמי, יכול להגיע לסכומים של כמה מאות אלפי שקלים, ובעבור המון זוגות זה הוא דבר שלא ניתן לחסוך בקלות אם בכלל. בדיוק בגלל זה ההמלצה היום היא להשקיע בנדל"ן, באזורים שכן מאפשרים רכישה של נכס עם הון עצמי נמוך, למטרת השקעה ולא מגורים עצמיים, ובכך בעצם לייצר הכנסה נוספת שתעזור לכם לחסוך לבית שתמיד רציתם.

למה כדאי לקנות דירה להשקעה בקרית שמונה?

בוודאי אתם שואלים את עצמכם, מדוע להשקיע בעיר כל כך רחוקה מהמרכז, מה היתרונות בהשקעה באזור הזה? אז הנה כמה יתרונות עיקריים לרכישת דירה להשקעה בקרית שמונה:

מחירי כניסה נמוכים –
בעקבות המחיר הנמוך יחסית לשאר הארץ, של הנכסים בקרית שמונה, סכום ההון העצמי שתצטרכו הוא מאוד נמוך ומאפשר רכישת נכס, גם לאנשים שאין ברשותם מאות אלפי שקלים בחשבון הבנק. כל תהליך הרכישה הופך להיות אפשרי, וגם אתם בקרוב תוכלו להיות בעלי נכס ולהגשים את החלום הרחוק.

שוק שכירות תוסס –
הביקוש לדירות להשכרה בקרית שמונה רק הולך ועולה, והאמת היא שאין מספיק דירות ביחס לביקוש. זמני העמידה על המדף של דירות להשכרה בקרית שמונה הוא קצר ביותר, וזה מאפשר לכם להיות רגועים שרכשתם דירה להשקעה שתאוכלס במהירות.

שוכרים איכותיים –
מרבית השוכרים המחפשים דירות בקרית שמונה, הם סטודנטים שלומדים באוניברסיטה בעיר ומגיעים מהמרכז לשם הלימודים. אלה לרוב חבר'ה צעירים ואיכותיים, שישמרו לכם על הנכס ויבלו את רוב שעות היום שלהם בלמידה.

נוף מדהים וטבע ירוק –
אחד היתרונות המרכזיים ברכישת דירה להשקעה בצפון, הוא העובדה שהטבע מקיף את הנכס מכל כיוון. הדבר מעלה משמעותית את הערך של הנכס, במיוחד בהתחשב בעובדה שרוב הערים בארץ בנויות בצורה אורבנית, בלי טיפה אחת של טבע. בקרית שמונה תוכלו להתרשם מיערות מרשימים, נחלים ומקורות מים רבים, ונוף סביבתי עוצר נשימה.

תיירות נופש באזור –
במידה ואתם מעוניינים להשכיר את הנכס לטווח קצר, תוכלו להיות רגועים שיש המון תיירים שמגיעים לאזור כדי לנפוש בו ומחפשים דירות להשכרה ללון בהן. אלה יאכלסו את הדירה שלכם לרוב בחודשי הקיץ, כאשר הסטודנטים לא נמצאים, ובכך ימלאו לכם את השנה כולה.

עיר במגמת התפתחות –
קרית שמונה עשתה שינוי רציני בשנים האחרונות, והפכה להיות יותר ויותר מפותחת בכל שנה שעוברת. אחד הגורמים המשמעותיים לכך הוא הפיכת המכללה לאוניברסיטה, מה שמשך המון צעירים וסטודנטים אל העיר עצמה. הדבר הביא רוח מרעננת אל העיר, שהחלה בתנופת בנייה ושיפור פני העיר, בנוסף לתחנת הרכבת העתידית שהולכת להיבנות בה.

עליית ערך משמעותית –
ההשקעה בקרית שמונה מבטיחה תשואה משתלמת, מהסיבה שהערך של הנכנסים באזור נמצאים במגמת עלייה רצינית, עקב ההתפתחות המשמעותית של העיר. אפשר כבר לראות זאת במספרים, כאשר רק בשנתיים האחרונות הייתה עליית ערך של 10%-15%.

למה מומלץ לבצע את תהליך ההשקעה בקרית שמונה דרכנו?

במידה ותחליטו לבחור בנו ללוות את התהליך של רכישת הנכס להשקעה, אנחנו מבטיחים לכם ליווי צמוד ומקצועי החל מרגע מציאת הנכס ועד הכנסת השוכרים לדירה שלכם. תהליך רכישת הנכס דרכנו נראה כך:

שיחת היכרות –
לפני שנרוץ לחפש לכם נכס להשקעה, חשוב לנו להכיר אתכם. אנחנו רוצים להבין בדיוק מי אתם, מה השגרה שלכם, מה הציפיות שלכם מהנכס ומה מטרת הרכישה שלו. בנוסף חשוב להבין מה היכולות שלכם מבחינה כלכלית, ומה התקציב שהצבתם לעצמכם, ובעצם ליישר קו בנושא אופי הנכס. בצורה הזאת נוכל לקבל את כל המידע, על מנת למצוא את הנכס המושלם בעבורכם.

איתור נכס –
בשלב הזה אנחנו מתחילים באיתור הנכס המתאים בעבורכם. תוך כדי התהליך אנחנו שמים דגש על העקרונות החשובים לכם בנכס, תקציב אל מול תמורה של הנכס, והאם הנכס בעל פוטנציאל חיובי מספיק עבורכם. אנחנו יודעים שלא תמיד כל המשקיעים שלנו מגיעים מערים קרובות, ולכן נדאג להביא אתכם להתרשם רק מנכנסים שבאמת שווים את הזמן שלכם.

ניהול משא ומתן –
לאחר שמצאנו את הנכס שאתם מעוניינים לרכוש, זה הזמן לנהל את המשא ומתן מול המוכרים. במידה והנכס מתומחר יתר על המידה מהתקציב שלכם, או מהשווי שלו, אנחנו נדאג להתמקח עבורכם על המחיר ולהשיג את מחיר המטרה שהצבתם מלכתחילה.

ניהול תהליך רכישת הנכס –
רכישת נכס יכולה לערב המון טפסים ופגישות, ולא תמיד תהיה לכם את האופציה להגיע לכל פגישה הכי קטנה עם המוכרים. תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ואנחנו ננהל בעבורכם את התהליך בצורה הטובה והמקצועית ביותר, שתוביל לכך שרכשו את הנכס במהירות ובקלות. בנוסף אנחנו כאן כדי לבדוק שחוזה המכירה מגן עליכם, הקונים, ושאין אותיות קטנות בחוזה שיכולות לפגוע בכם לאחר החתימה.

ניהול תהליך ההשבחה של הנכס –
זה הזמן לממש את הפוטנציאל של הנכס שלכם, ולהפוך אותו למקום בעל ערך גבוה, שיביא גם דמי שכירות מתאימים. אנחנו ננהל עבורכם את תהליך השיפוץ, הריהוט וההכנה למגורים של הנכס, תוך קשר תמידי אתכם בכל שלב.

איתור שוכרים איכותיים –
תהיו רגועים שאתם לא צריכים לפגוש כל שוכרים פוטנציאלים, אנחנו נאתר בעבורכם את השוכרים הכי איכותיים מבין כל המעוניינים. בנוסף אנחנו נדאג להחתים אותם על חוזה שכירות, לעשות איתם החלפת משלמים ברשויות, ובעצם לסגור את הפינה הזאת בעבורכם, מבלי שנאלצתם להגיע כל הדרך אל קרית שמונה בכל פעם.

שירות ניהול נכס –
במידה ואתם לא מעוניינים להתעסק עם ניהול הנכס, ורק רוצים לראות את ההכנסה של דמי השכירות בחשבון הבנק שלכם, אנחנו מציעים שירות ניהול נכס בתשלום נוסף. השירות הזה ייתן לכם ראש שקט ויאפשר לכם להתעסק בחיי השגרה שלכם, מבלי לדאוג לרווחת השוכרים בנכס, לגביית דמי שכירות ולווידוא תשלום חשבונות או ועד, את זה אנחנו נעשה בעבורכם.